reklama

Priznávam sa

Priznávam sa. Nezverejnil som na internete spis Gorila. A priznávam sa aj k tomu, že mi je ľúto, že som to nemohol urobiť. Jednoducho fyzicky som ten fascikel s hanebným obsahom nikdy nevlastnil. Našťastie to urobil niekto iný. Som mu za to vďačný. Myslím si, že vďačné mu môže byť celé Slovensko.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (55)

Jeden známy, ktorého poznám 23 rokov, mi pred minulými voľbami ukázal spis Gorila. On sám pracoval v SIS za Pittnera a Magala ho nechal vykopnúť. Neviem vlastne, prečo to urobil. Ale je to úplne jedno.

Odvtedy už nič nebolo také ako predtým. Celé dni som nemohol spať a akceptovať fakt, že všetky slovenské „štandardné" strany sú zlodejskými monštrami. Že nimi oligarchovia mávajú ako pajácmi. Že napríklad len dvaja náhodne vybraní (nahraní) štátni predstavitelia si za pomerne krátke obdobie mali nakradnúť pol miliardy. Že naša demokracia je z veľkej časti ilúzia a podvod.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Začal som sa na Gorilu pýtať ľudí okolo seba. A zistil som šialenú vec - skoro všetci o tom vedia! Ako bývalý novinár mám mnoho známych medzi politikmi naprieč spektrom. Ich reakcia na spis Gorila bola takmer rovnaká: „Jasné počuli sme o tom, poznáme to. To je stará vec. S tým sa nič neudeje, lebo by to spláchlo všetkých."

Ja im na to: „Preboha, veď to sú brutálne zločiny - rozkrádajú sa miliardy!" Modré odpovede zneli: „Dobre, ale mi to robíme umiernene a Smer kradne ešte viac." Červené: „To je problém modrých, my sme neprivatizovali a v našej vláde kradla SNS." Hnedé odpovede boli takéto: „To je problém modrých a červených, aj keď nevylučujeme, že individuálne aj naši kradnú." Policajt, ktorého som sa na to pýtal: „ V polícii a prokuratúre to nemá šancu." A napokon viacerí novinári: „Počuli sme, poznáme, ale nikto nám to neuverejní."

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Zostávali 120-nápadoví. Hovorili o boji proti korupcii. Tí si Gorilu pred mojimi očami osobne prevzali a... nestalo sa nič. Teda vlastne áno, išli s nimi vládnuť.

To ostatné už poznáme všetci. Hnus. Ale aj nádej. Ak sa s Gorilou nevyrovnáme ako hrdý a slobodný národ, nečaká nás nič dobré. To, že sa nám to podarí, spoznáme všetci veľmi ľahko - keď konečne prvý vysokopostavený politik skončí v base.

Pavol Pavlík

Pavol Pavlík

Bloger 
  • Počet článkov:  3
  •  | 
  • Páči sa:  0x

V rokoch 1996 až 2003 som pôsobil ako investigatívny novinár.Teraz kandidujem na druhom mieste 99% - občiansky hlas. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu